Девочки! Все-таки она работала эта линия. В течении нескольких дней все желающие и терпеливые могли позвонить и задать свои вопросы. Потом эти вопросы вводили в формы и рассылали по министерствам и ведомствам для "надання відповідей в межах компетенції". В обязательном порядке информируется Администрация Президента Украины о том, что ответили автору обращения. Я работаю в госкомитете и уже вторую неделю не поднимаю головы, строча ответы. И это только отвечаю на вопросы, заданные 20-го февраля. Основной вал вопросов еще не пришел.
Для информации: постоянно работает Урядова телефонна "гаряча лінія". Все вопросы на эту линию должны получить ответы в обязательном порядке. Контроль за КМУ. Другое дело, какой ответ Вы получите.
Скопировано с
http://www.kmu.gov.ua/control/publish/a ... =244209261 "Урядова телефонна "гаряча лінія"
Урядова телефонна «гаряча лінія» (Національна система опрацювання звернень до органів виконавчої влади) – телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади. Усі дзвінки приймають фахівці Урядового контактного центру та надсилають їх відповідним органам виконавчої влади відповідно до компетенції, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.
Номер телефону урядової «гарячої лінії»:
0-800-507-309Урядова телефонна "гаряча лінія" працює крім
святкових днів та неділі за наступним графіком:
понеділок-п'ятниця з 8 до 21 години,
субота - з 8 до 19 години.
(дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні)
Надіслати звернення до органів виконавчої влади можна через веб-сайт Урядового контактного центру
http://www.ukc.gov.uaЗвертаємо увагу, що на базі Урядового контактного центру запроваджено:
- спеціалізовану «гарячу лінію» - «Діалог з малим бізнесом» з метою оперативного розгляду скарг на протиправні дії посадових осіб органів виконавчої влади;
- спеціалізовану «гарячу лінію» з питань забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків.
Будь ласка, звертайтесь на спеціалізовані «гарячі лінії» за номером телефону 0-800-507-309 та через веб-сайт Урядового контактного центру
http://www.ukc.gov.uaЗ метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування Кабінет Міністрів України схвалив Концепцію створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (розпорядження від 9 червня 2011 р. №589) і затвердив Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя (постанова від 18 січня 2012 р. №21).
Урядовий контактний центр здійснює координацію діяльності суб’єктів Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (контактні центри Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва і Севастополя) та їх методичне забезпечення.
Постійна www-адреса статті:
http://www.kmu.gov.ua/control/publish/a ... =244209261