Зоотовары для кошек, собак. Зоомагазин.
Зоо–Реформа - изменения уже начались...

У Вас вопрос? - Помощник UA-Vet!Наши контактыХочу помочь!Как анонсировать мероприятие?

Як обрати вигідний студентський кредит?

Разговоры обо всем

Модераторы: Управляющий, ФинКом

Як обрати вигідний студентський кредит?

Сообщение Summer15 » 16 сен 2025, 10:14

Я студент старших курсів і хочу взяти кредит для покриття навчальних витрат, купівля підручників, плата за курси, можливо ноутбук чи програмне забезпечення. Але сумніваюся в тому, який варіант буде найбезпечнішим, чи брати короткостроковий мікрокредит, чи спробувати довший термін із банківською програмою. Цікавлять такі моменти, яка реальна процентна ставка, чи потрібен дохід або поручитель, як прозоро вказані всі комісії, чи є приховані платежі, чи можливе дострокове погашення. Хто вже користувався, на який строк вигідніше брати, щоб не заганяти себе у борги після закінчення навчання?
Summer15

Re: Як обрати вигідний студентський кредит?

Сообщение fejo » 16 сен 2025, 10:15

В цьому році я звертався до онлайн сервісу кредитів як студент, коли треба було терміново оплатити онлайн-курси. Оформлення пройшло швидко, потрібні були паспорт і ІПН, без поручителів, без офіційного доходу, лише оцінка кредитоспроможності за анкетою. Взята сума була невелика, строк місяць. Всі умови були чітко прописані, ставка, комісія, дата повернення. Повернув усе в строк, переплата була помітною, але це того варте, бо було негайне вирішення проблеми з оплатою курсів і не треба було чекати чи економити. Досвід вчив, що брати такий кредит варто лише з чітким планом як виплачувати.
fejo
Старожил

Сообщение Summer15 » 16 сен 2025, 10:21