Ми такі акції проводили вже два роки поспіль. Про підготовку до останньої і її результати можна почитати у темі:
viewtopic.php?f=32&t=5559&start=0Власне, як випливає з її назви, акція проводилася з нагоди Міжнародного дня захисту тварин і проводилась, відповідно, у дати близькі до цього дня (4 жовтня). Цього разу Оля пропонує провести акцію з упором, в першу чергу, у перевлаштування тварин. В принципі, ми ні до яких дат і не прив"язані... Головне придумати красиву назву (традиційно у ряді регіонів України такі дійства називаються на кшталт "Знайди друга" - інформативно, але дещо банально). Дитяче свято (і, нажаль, пов"язані з цим додаткові капіталовкладення і клопоти у організаторів) просто дозволяє створити "картинку", що спрощує висвітлення події у ЗМІ...
Що стосується розміщення тварин під час акції - це в нас вже "накатано" - маємо необхідне обладнання: клітку (одну, велику, там і людину показати не соромно, якщо треба - є в кого позичити і більше, але практика показує, що одної клітки цілком вистачає); виставковий бокс котячий - оптимально для кошенят або дрібних щенят - їм у ньому не дутиме; інші транспортні бокси, переноски... Столи/стільці, як правило, без проблем можна взяти у барі, який люб"язно дозволяє біля себе акцію проводити... Ото про бар. Мені, якщо чесно, набагато більше сподобалось з позаминулорічним співпрацювати (не пам"ятаю, зак зветься - той, що позаду ратуші, від "Гільдії рестораторів Львова"), аніж минулорічний, від Криївки... Щоправда, я контакт з "позаминулорічним" директором бару втратив, але, думаю, відновити проблем не має бути, дядько хороший...
Один мій великий сумнів - три? Пам"ятаю, як важко після однієї акції відходити... А у жовтні, як на мене, проводити щось обов"язково треба - Все ж таки Міжнародний день захисту тварин, та й два роки поспіль вже ми його публічно відзначали - це вже має бути традицією... Так що добре було б хоч дві акції "потягнути" - весняну і осінню, а про літню якось після весняної думати будемо...
Тож, якщо заперечень не має, давайте готуватись.
Дати проведення всіх влаштовують?
29-30 травня? Тоді маємо кілька днів на узгодження програми і після свят мені треба буде братися за отримання дозволів на проведення масового заходу. Звідси випливають поточні задачі:
1. Назва акції (закидуйте ідеї в порядку "brain storm", будемо відбирати);
2. Програма (минулорічною "родзинкою" було розмальовування дитячих пичок, щось треба придумати цікавеньке і на цей раз), клоуни або дитяча вистава; частування; якісь конкурси. Будемо знову благодійний аукціон проводити?
3. На якийсь музичний супровід заморочуємось, чи ну його?
4. Вже братися до каталогів тварин (зокрема, заводити окрему тему і розміщати "каталожних героїв" у ній). Каталоги потребують багацько часу на верстку, тож базу фоток і описів треба мати чимскоріше.
5. Видаткова дрібнота (буклети, листівки, флаери) проблемою не буде, але думати про це справді треба вже.
6. Афіші?
7. Кошторис. Треба складати. Зокрема, скільки ходулісти, скільки клоуни/вистава (тут ми усі, відверто кажучи, чекаємо вагомого слова Санєчкі
), конферанс, друк ну і те де...